HejHejHej och acessoarer

Hej alla!

Jag mår fint. Har inte haft tid att blogga på senaste tiden. Har gjort massa annat, har stirrat rätt mycket. Men nu känner jag att det kanske är dags att uppdatera lite, jag tänker ju ändå inte göra mina skoluppgifter.

I dag tänkte jag prata om coola acessoarer. Acessoarer är skräp som man har på sig eller så är det gjort av något dyrt material. Acessoarer är för det mesta jobbigt och opraktiskt men väldig snyggt, ungefär som allt coolt. Så om man ska kunna bära upp en riktigt obekväm acessoar måste man vara väldigt bekväm i sig själv, ungefär som P. Diddy, han har ofta acessoarer. En annan känd person som använder mycket acessoarer är Boy George, men han är mest äcklig och ful (han låser fast horor också).

Mina favorit acessoarer är överdrivet stora och glittriga halsband a la hip-hop:

Armbandsur:

 

och en snygg kille:

 

xoxo Lirren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0