Visdom

Nu har jag arbetat i ca en timme och jag har supertråkigt. Därför tänkte jag skriva ännu mer på min älskade blogg. De senaste två dagarna har jag blivit helt hysteriskt förälskad i bloggar. Det finns så myckeet nytt att upptäcka, jag ska nog doktorera i ämnet. Men det här intresset kan också bli farligt. På senare tiden (i dag) har jag känt ett starkt behov av att köpa nya saker som jag kan lägga ut på bloggen. Det kanske börjar spåra ur, det finns ju de som fått hjärtattacker på grund av deras bloggar. Jag kanske står på tur? Men det är väl sånt man får gå igenom om man vill bli en erkänd modebloggare, det är så värt det. Man kan bara transplantera in ett ny hjärta ju.

Okej, här är några modevisdomsord:
1. Jeansskjortan är det nya svarta
2. Tubsockor kommer bli coolt i höst
3. Innebandytuppkammen är förevigt död
4. Elgitarrer kommer alltid vara coolt
5. Den framgångsrika Kina-modellen kommer att styra modevärlden om några år, kanske månader.

Det var nog allt....

pok
LICHTENSTEIN

Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-07-17 @ 10:39:05
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: fanny

ja, som jag sa att du hade! :-)

2009-07-17 @ 10:42:55
URL: http://fnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0