Sushi, mat för en lagerchef.



Tjaba!

Tillbaks igen på bloggen, representing hela tiden. Har precis avnjutit min sista lunch på jobbet, unnade mig en fabulös sushiorgie. Sitter nu och sippar på en kopp snabbkaffe och tänker på vad jag ska göra med all fritid jag kommer att ha från och med i morgon. Några dagar kommer ju gå åt shopping och inspelningen av mitt album men annars har jag inget planerat. Mest ska jag nog slappa, det är något jag har saknat den här sommaren.

Okej, nu är shoppingmode. Den här sommaren har jag köpt massa coola saker bla. ett par coola löpsneakers som är lite retro men ser ändå futurisktiska ut. Fett coolt tycker jag, trummisen i These New Puritans har likadana, jag e fett typ stolt han e typ supermodell oxå. Jag har oxå gjort lite second hand-fynd, två rutiga skjortor för mycket överkomliga priser. I´m saving the enviroment. Nu måste jag bara sluta att använda hårspray utan ozon sen är jag typ greenpeace aktivist bortsett från att jag äter kött varje dag.

EY! Obama is the whitehouse!

xoxo
Lichtenstein Lichtensteinlito

Ey!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Det är nog att personen som äger bloggen gillar rosa :)!

2009-07-28 @ 15:14:50
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: Hannes

Haha ja =)



och tack detsamma!

Kram <3

2009-07-28 @ 16:47:13
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: malin

inte vet jag? alla kanske tycker dte är snyggare än grå?

2009-07-29 @ 10:44:29
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men tjacksnorre.

2009-08-05 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0