Shopping i massor

I helgen kommer jag att åka till Göteborg och eftersom jag har en modeblogg är det min plikt att shoppa lite även fast jag inte tycker om det. Det är rätt så jobbigt men vad gör man inte för alla mina läsare och jag måste ändå köpa nya kläder, just nu ser jag ut som en slusk. Jag har på mig en tröja som jag har fått av Leo, det är en Djurgården tröja som han hade när han ca 11 år och de ser ut som att Leo verkligen gillade den.

Just nu sitter jag på jobbet och försöker se upptagen, jag har bestämt att jag inte ska börja jobba på riktigt för än klockan nio (om tio minuter). Det är mycket roligare att sitta och surfa runt på bloggar, fast alla skriver i stort sett samma sak på deras bloggar. Men jag samlar på bra kunskaper som jag kan använda till min bloggreligion som jag håller att utveckla.

Annars har det inte hänt så mycket. Sitter bara och väntar på att finanskrisen ska ta slut, då blir det shoppingspree,

Obama is in the whitehouse!

xoxo
The Licht en Stein
Yeah Shoegaze.

Kommentarer
Postat av: fanny

du sa att jeansskjortan kommer att bli den nya svarta

2009-07-17 @ 10:19:12
URL: http://fnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0