Om en kvart har jag lunch

Det här inlägget får jag egenteligen inte skriva eftersom jag arbetar men jag har tröttnat på att packa paket och bygga om transmittrar därför tänkte jag skriva lite på min blogg, jag får ju ändå betalt! Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, jag kanske kan berätta lite om när jag var på husvisning på Väddö. Okej, i söndags kolllade jag på ett gulligt litet hus på Väddö och sen badade jag och sen vill jag också berätta att jag kissade i fontänen på KTH (något jag tycker alla borde göra).



Den här bilden fanns på min jobbdator. Fashion 4 Life.

xoxo
Lichtenstein

Kommentarer
Postat av: ante

jag har faktiskt kissat där. ohyggligt njutbart

2009-07-10 @ 01:11:36
URL: http://antonism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0