Mina favoriter den här veckan

1. Att muslimerna kommer ta över världen.
En arbetsskamrat berättade att om en kultur ska kunna överleva behövs de födas åtminstonde ca 2 barn per familj. Eftersom de föder ca 8 barn per familj (enligt min arbetskamrat) kommer de att ta över världen. Tänk vilken grej alltså! Det kommer sätta en ny prägel på modevärlden. All de kristna som styr världen nu känns så himla passé, välkommen till 2000-talet.

2. Min nya fascination för bloggar.
Det här mitt tredje inlägg i dag och jag har dessutom kollat in minst 15 olika bloggar också. Dock känns det som att de flesta som bloggar skriver om när de shoppar och träffar kompisar och eftersom jag sitter här ensam på mitt jobb känner jag mig lite utanför.

3. Att det är fredag och jag slutar om en timme.

xoxo
LICHTENSTEIN

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker absolut inte att livet är meningslöst. Om ditt liv känns meningslöst, så byt väg så blir det säkert nya utmaningar.

Vissa dagar kan givetvis vara meningslösa, men dem får sin mening sen, för mig i alla fall.



Tror säkert du har rätt annars ang. Gud, men Gud kan ju definieras olika...djupt

2009-07-17 @ 22:14:11
URL: http://lindblomma.blogg.se/
Postat av: ♥ Tina ♥

Sv: Vad kul :)

2009-07-19 @ 21:18:08
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0