God of Shopping



Nu är jag tillbaka på jobbet efter en skön weekend i Göteborg, staden där det alltid regnar snett. I Göterborg regnade det väldigt mycket (och väldigt snett) därför blev inte så mycket shopping men jag hittade en snygg rutig skjorta som var fett shoegaze (bild kommer snart). Annars traskar livet vidare som vanligt, jag sliter hårt på mitt sommarjobb och är allmänt bitter. Nästa vecka däremot ska jag till Emmaboda festivalen och ha kul. Har lite panik över vad jag ska ha på mig, måste kolla på vädret. Man vill ju både vara snygg och varm. Jag tror jag ska köra på den lite mer impulsiva stilen och bara slänga ner lite kläder i väskan innan jag åker.

Nog om mig. Nu ska jag prata om min religion igen. Efter mycket tänkande och filosoferande har jag kommit fram till att min religion inte ska några auktoriteter som ska bestämma över religionens följare utan de ska istället finnas en slags tyst övernskommelse mellan alla följeslagare så att ording och reda kan råda. Detta kräver mycket av oss, men det är det som krävs för att vi ska kunna lyckas och evetuellt ta över världen och göra den till bättre och finare plats.

Det var allt för mig just nu, Puss och Kram!

Lichtenstein.....

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha nej han har shorts :P jag sa också till honom att folk skulle tro att han var naken, precis som det ser ut i headern

2009-07-20 @ 10:22:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs om bebisskrocken i min blogg! haha

2009-07-20 @ 12:44:11
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

götet är en skinande sol jämfört med borås... DÄR regnar det inte bara snett utan det regnar på alla möjliga sätt, nästan hela tiden.

2009-07-20 @ 13:49:00
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0