Fem snabba med "Mannen" som stavar sitt namn med stort K



1. Vilken är din favoritfärg?

Gul.

2. Hur tänker du när du klär dig?

Kläderna ska knipa åt på rätt ställe.

3. Vilket klädesplagg njuter du mest av att bära?

Helt klart strumpor, ibland går jag runt i bara strumpor och spelar congas med min jack russel.

4. Om du skulle vara ett fjur vilket djur skulle du vara?

Ormskinnsboots.

5. Vilken stil funkar aldrig?

Löst och ledigt. Man kan inte gå runt som en slashas, det ser bara sunkit ut. Jag gillar mina kläder tajta. Till exempel vill jag att mina kalsonger ska snärta när jag drar ut resåren.

Vi tackar Karl för dessa svar och önskar honom fortsatt lycka och välfärd.

xoxo Lichtenstein <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fantastisk man...

2009-07-03 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0