Fashion MUMSFILIBABA Back Like Crack



Hejsan! Hoppas ni har bra på semestern eller va fan ni gör jag bryr ju mig inte egentligen. Nu är det så att jag har fått enorma påtryckningar från mina fans som har tjatat i evigheter om att jag måste starta upp min blogg. Så hoppas ni är nöjda nu för det är fan inte jag. Jag bara ger och får inget tillbaka, inte enda öre! hur fan ska jag kunna betala mina utgifter, jag är inte gjord av pengar! Att driva en seriös modeblogg är nästan som ett heltidsjobb, man får ingen tid över för att skaffa pengar. Så om jag ska fortsätta får ni skicka lite pengar till det här kontot: Box 519 073-1 Bank Of Luxemberg.

Tack för din insats!

xoxo

Lichtenstein


Kommentarer
Postat av: sinkan

ska starta lichtenstein-fonden

2009-07-01 @ 20:19:19
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/
Postat av: alison

ÄRE ANNAH!!!!?

2009-07-01 @ 21:07:16
Postat av: alison

ÄRE ANNAH!!!!?

2009-07-01 @ 21:08:34
Postat av: Anna

Ja.

2009-07-03 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0