Mys-listan v.24

1. Fredrik Virtanen
Han är sveriges största mediaprofil och allmänt bäst. Jag tror att alla skulle vilja vara kompis med honom om de fick.
Min dröm är att en gång luncha med honom på en fräsch salladsbar och diskutera kändisar, musik och mat. han är för tillfället sveriges mysigaste kille.


2. Katter
Katter är ju historiskt sett ett väldigt omtyckt djur, jag tror det är för de är så himla goa och mysiga: ). Man kan bara inte motstå en katt som ligger på soffan och spinner (bara om man är allergisk). Katter har en universiell dragningskraft som ger dem en självklar andraplats på veckans "Mys-lista".


3. Olivier Martinez
Han är en riktig hunk med det perfekta ansiktet och den hetaste kroppen, som Sara sa "Man vill bita av hans rumpa!".
Kombinerat med hans helt otroliga utseende (nästan lika snygg som Fredrik Virtanen) är han en av världens gosigaste killar just nu. Ett stort plus är han pratar franska, det kan vara bra om man vill åka till Frankrike.

Kommentarer
Postat av: eric

jag har ett par bra bilder när du myser me katter^^

2008-06-10 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0