Oerhört intressant om bl.a goth.

Just nu sitter jag på en mattelektion och tittar på mitt misslyckade geometriprov. Jag har en mycket otrevlig huvudvärk p.g.a koffeinabstinens och sömnbrist, allt känns förjävligt. Allt är Filippas fel.
Jag är avundsjuk på Leo för att hans blogg har blivit mer populär än min, jävla klåpare. Man borde slå honom.

Idag ska jag repa med mitt popband. Vi håller på att skriva massa nya låtar och är allmänt kreativa. Låtarna som jag och Filippa håller på skriver blir förvånansvärt gothiska och mörka, hoppas de andra i bandet vill spela sådan musik. Men jag tror att goth är framtiden för att världen snart kommer gå in i en depression när oljan tar slut och pengar tappar sitt värde, då kommer alla älska mitt smått gothiska popband och jag kan bli nya Justin Timberlake. 
Goth passar mig bra också för att det är så känslosamt, precis som jag är. Jag är väldigt djup och svår också. Plus att jag passar ganska bra i svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0